Facturen moeten voldoen aan vier factuurregels voor adequate en snelle verwerking. Onze bestellers/opdrachtgevers geven aan u door welke informatie wij verwachten op de facturen en het adres waar de factuur naar toe gemaild moet worden.
Het gaat om:
- de juiste tenaamstelling
- een kostenplaats
- een contactpersoon
En het juiste emailadres om de factuur aan te richten.
Het gaat dan om één van onderstaande emailadressen:
facturen@agnietencollege.nl
facturen@vechtdalcollege.nl
facturen@morgencollege.nl
facturen@landstede.nl
facturen@landstedegroep.nl
facturen@ichthus-college.nl
facturen@huisvestingvmbokampen.nl
Mocht u vanaf 13 november 2023 vragen hebben over het aanleveren van uw facturen dan kunt u contact opnemen met Factuurportal om u te helpen. De contactgegevens van de supportdesk zijn als volgt: Supportdesk Factuurportal, support@factuur-portal.nl, telefoon 010 - 846 0581. Al uw overige vragen en correspondentie zoals herinneringen kunnen worden verzonden aan crediteurenadministratie@landstedegroep.nl
Op 3 november 2023 is deze brief naar alle bij ons bekende leveranciers gemaild.